Запитання - відповіді щодо нового механізму призначення і нарахування субсидій на житлово-комунальні послуги
Нові правила призначення і нарахування субсидій викликають багато запитань у існуючих та потенційних отримувачів. Міністерство соціальної політики України відібрало питання, що найчастіше зустрічаються, і підготувало вичерпні відповіді.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує клієнтам про необхідність щомісяця передавати покази лічильника: допоможе в цьому — чат-бот
ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Більшість клієнтів області вже користуються перевагами онлайн-сервісів. Понад 15 тисяч громадян передали покази лічильника через новий чат-бот у Viber та Telegram. Спеціалісти компанії пропонують усім своїм клієнтам передавати покази за допомогою чат-боту та переконатись у його перевагах.
На Миронівщині продовжує діяти "червоний" рівень епідемічної небепеки
22 квітня відбулося засідання комісії Миронівської міської об’єднаної територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
Рік карантину в ДТЕК Київські регіональні електромережі: робота 24х7, майже 24 тис. усунутих аварій та понад 1,3 млн оброблених звернень клієнтів через дистанційні сервіси
За рік роботи в умовах карантину ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідував майже 24 тисячі аварій, перевірив електропостачання 389 медичних установ та 67 навчальних закладів Київщини. Опрацювали через онлайн та інші дистанційні канали понад 1,3 млн звернень клієнтів та розвинули онлайн-сервіси для віддаленого обслуговування клієнтів – швидкого, комфортного і безпечного в умовах пандемії. «ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. За рік карантину наші фахівці усунули 23 932 аварії. Особливу увагу приділили стабільній роботі медичних установ. Працівники компанії додатково перевірили зовнішню мережу, що живить 389 установи медичної інфраструктури. З них 41 лікарня, що задіяна в лікуванні хворих на COVID-19. Співробітники компанії опрацювали понад 1,3 мільйона звернень клієнтів через дистанційні канали. Все заради того, щоб під час пандемії наші клієнти були в безпеці, а їхні оселі та офіси були забезпечені надійним електропостачанням», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда. За останній рік компанія зробила суттєвий прогрес у розвитку дистанційних сервісів компанії, що стали більш затребуваними серед клієнтів в період пандемії.
Українців запрошують до обговорення проєкту Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору
В Україні продовжується робота над Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору. Після презентації напрацювань експертів розпочався етап громадського обговорення проєкту Стратегії.
Уряд схвалив Порядок зарахування частини акцизного податку з пального до місцевих бюджетів та затвердив частки акцизу на І півріччя 2021 року
17 березня на засіданні Уряду прийнято постанову «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» (проєкт), якою затверджено:
Запрацював новий онлайн-сервіс для клієнтів
У ДТЕК Київські регіональні електромережі запрацював новий онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб — «Укладення договору онлайн». Ця послуга стане в нагоді тим, хто купив будинок або квартиру у попереднього власника, отримав житло у спадок й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе. Серед основних переваг сервісу — дистанційність та відсутність необхідності відвідувати центри обслуговування клієнтів.
До уваги бюджетних установ та організацій стосовно необхідності своєчасного укладання договорів постачання/розподілу природнього газу
Національна комісія, що здійснюе державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП, Регулятор), у зв'язку з надходженням численних звернень щодо можливих ризиків виникненазг проблемної ситуації з газопостачанням установам та організаціям, що фінансуються з місцевих бюджетів, пов'язаних із реформою адміністративнотериторіального устрою України, в межах компетенції повідомляе наступне.
Щоб не трапилось біди...
Минулого тижня відбулося комісійне обстеження будівлі стаціонарного відділення комунальної установи Миронівський центр надання соціальних послуг (що в с.Зеленьки) з метою попередження виникнення пожеж, травмування та загибелі людей на них.
АМУ закликає Уряд бути послідовним у питаннях зниження тарифного навантаження на споживачів
27 січня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка передбачає надання компенсації у розмірі 1,5 млрд грн з Державного бюджету постачальникам універсальних послуг (приватним обленерго). Така компенсація буде надана з метою відшкодування постачальникам електроенергії різниці між ринковою ціною електроенергії та ціною на електроенергію, за якою вони будуть постачати її споживачам для опалення житла протягом опалювального сезону.