Пошук

Миронівський міський голова

Голова Миронівської ОТГ

«Головне – щоб громада діяла для людей»
В.М. Савенко


 – Ми довго йшли до створення об’єднаної територіальної громади. У 2016 році розпочали процес децентралізації. Робота у цьому напрямку була нелегкою. Пройшли тривалий етап громадських слухань, сесій та наполегливої роботи. Ця робота триває й досі. І з об’єднанням громади окреслили ряд пріоритетів. Нам хочеться створити таку громаду, яка була б спроможною, успішною і показовою. Люди підтримали мою кандидатуру на виборах, тому я особисто докладатиму всіх зусиль, щоб у громаді справді було краще, щоб був розвиток і завдяки досягнутим результатам до нас приєдналися і інші села. Це основна ціль.

Проблем, звісно, вистачає. Особливо в тих населених пунктах, які ввійшли до складу ОТГ. Звісно, це призведе до певних витрат з нашого боку. Одним з першочергових завдань є «підтягти» приєднані села до рівня міста, поділитися з ними своїми ресурсами. А власні надходження цих населених пунктів спрямовуватимуться саме на їх розвиток.

Нашою основною метою вважаю побудову міцної, самодостатньої громади. Ми маємо перспективний план розвитку, розробили порядок дій та кроків, які намагатимемось якнайшвидше реалізувати. Вони стосуються практично усіх сфер життя громади.

Серед інших, продовжуватимем програму встановлення дитячих майданчиків. Особливо в тих населених пунктах, які до нас приєдналися. Адже діти – це наше майбутнє.  Ще один соціальний проект, який ми беремо на себе – облаштування спортивних майданчиків. Він буде реалізовуватися і в місті, і в селах. У планах – втілення цілої низки соціальних програм. Одна з таких – можливість безкоштовного проїзду для пільгових категорій населення.

Також  головна стратегія подальшої діяльності – залучення інвестицій. Переваги таких дій беззаперечні. Це відновлення інфраструктури, створення нових робочих місць  і, звісно, надходження до бюджету у вигляді податків. У цьому напрямку ми активно працюємо. Особливий проект –  територія колишнього цукрового заводу. Це 36 гектарів землі у межах населеного пункту, де можна реалізувати певні інвестиційні рішення. Є ще й інші місця й території, на які плануємо звернути увагу. Ще одним завданням, яке ми перед собою ставимо – це розвиток малого і середнього бізнесу. На даний момент маємо багато звернень щодо виділення ділянок для ведення підприємницької діяльності. Тому в майбутньому йтимемо таким підприємцям назустріч. Хочеться, щоб не було покинутих місць, а місто розвивалося.

Однією з ознак розвитку і одним із завдань влади, вважаю бажання вислухати і почути проблеми кожного, розглянути усі пропозиції, що ведуть до покращення. Адже головне – щоб громада діяла для людей.


Автобіографічна довідка

Савенко Віталій Миколайович народився 17 липня 1960 року в м. Фастів Київської області. З 1967 по 1977 рік навчався в середній школі № 1 м. Фастів. З 1983 по 1985 рік навчався в Могилівській середньоспеціальній школі міліції. У 1995 році закінчив Українську державну юридичну академію  м. Харків. Одружений. Має трьох доньок.


Трудова діяльність

Роки

Посада

Місце роботи

1977 – 1978

Cлюсар складального цеху

Рефрижераторне депо станції Фастів

1978 –  1980

Строкова служба

Радянська армія

1980 –  1982

Водій

Рефрижераторне депо станції Фастів

1982 – 1983

Міліціонер лініного відділу

Станція Фастів

1985 –  1995

Заступник начальника лінійного відділення

Станція Миронівка

1995 –  2001

Начальник лінійного відділення

Станція Миронівка

2001 – 2003

Начальник відділу державної виконавчої служби

Миронівське районне управління юстиції

2003 – 2005

Начальник служби безпеки

Асоціація «Агро-Мир» м. Миронівка

2005 – 2008

Директор

СТОВ «Ольшаниця» Рокитнянського району.

2009 – 2010

Охоронник

ТОВ «Аякс Лтд».

16.11.2010 - по даний час

Голова Миронівської міської ради

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН: Щосереди з 08:00-12:00, з 13:00-17:00

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано