Новини
03 Червня, 2021 р., 12:37
Нові правила призначення і нарахування субсидій викликають багато запитань у існуючих та потенційних отримувачів. Міністерство соціальної політики України відібрало питання, що найчастіше зустрічаються, і підготувало вичерпні відповіді.
28 Травня, 2021 р., 13:46
ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Більшість клієнтів області вже користуються перевагами онлайн-сервісів. Понад 15 тисяч громадян передали покази лічильника через новий чат-бот у Viber та Telegram. Спеціалісти компанії пропонують усім своїм клієнтам передавати покази за допомогою чат-боту та переконатись у його перевагах.
23 Квітня, 2021 р., 15:23
22 квітня відбулося засідання комісії Миронівської міської об’єднаної територіальної громади з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
22 Березня, 2021 р., 16:21
За рік роботи в умовах карантину ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідував майже 24 тисячі аварій, перевірив електропостачання 389 медичних установ та 67 навчальних закладів Київщини. Опрацювали через онлайн та інші дистанційні канали понад 1,3 млн звернень клієнтів та розвинули онлайн-сервіси для віддаленого обслуговування клієнтів – швидкого, комфортного і безпечного в умовах пандемії.
«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. За рік карантину наші фахівці усунули 23 932 аварії. Особливу увагу приділили стабільній роботі медичних установ. Працівники компанії додатково перевірили зовнішню мережу, що живить 389 установи медичної інфраструктури. З них 41 лікарня, що задіяна в лікуванні хворих на COVID-19. Співробітники компанії опрацювали понад 1,3 мільйона звернень клієнтів через дистанційні канали. Все заради того, щоб під час пандемії наші клієнти були в безпеці, а їхні оселі та офіси були забезпечені надійним електропостачанням», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
За останній рік компанія зробила суттєвий прогрес у розвитку дистанційних сервісів компанії, що стали більш затребуваними серед клієнтів в період пандемії.
18 Березня, 2021 р., 11:25
В Україні продовжується робота над Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору. Після презентації напрацювань експертів розпочався етап громадського обговорення проєкту Стратегії.
18 Березня, 2021 р., 11:24
17 березня на засіданні Уряду прийнято постанову «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування» (проєкт), якою затверджено:
17 Березня, 2021 р., 11:32
У ДТЕК Київські регіональні електромережі запрацював новий онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб — «Укладення договору онлайн». Ця послуга стане в нагоді тим, хто купив будинок або квартиру у попереднього власника, отримав житло у спадок й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе. Серед основних переваг сервісу — дистанційність та відсутність необхідності відвідувати центри обслуговування клієнтів.
19 Лютого, 2021 р., 15:00
Національна комісія, що здійснюе державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП, Регулятор), у зв'язку з надходженням численних звернень щодо можливих ризиків виникненазг проблемної ситуації з газопостачанням установам та організаціям, що фінансуються з місцевих бюджетів, пов'язаних із реформою адміністративнотериторіального устрою України, в межах компетенції повідомляе наступне.