Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Запитання від страхувальника

Дата: 27.10.2021 10:10
Кількість переглядів: 927

Фото без опису1. Що таке Електронний кабінет страхувальника (роботодавця)?

«Кабінет страхувальника» - швидкий та зручний спосіб отримання інформації та послуг на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Страхувальнику з особистого кабінету з пункту меню «Листки непрацездатності» надано можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб (далі - ЗО), які працюють у страхувальника офіційно (за трудовою книжкою).

Щоб стати користувачем електронного кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

2. Як користуватися Електронним кабінетом страхувальника (роботодавця)?

Страхувальнику з пункту меню «Листки непрацездатності» надано можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника офіційно (за трудовою книжкою).

При цьому надається:

1.  панель визначення умови пошуку ЛН за параметрами:

? номер ЛН – ручне введення текстового поля;

? період непрацездатності – вибір року та місяця за допомогою випадаючого списку;

? РНОКПП особи – ручне введення текстового поля;

? включення до заяви-розрахунку – вибір за допомогою випадаючого списку;

2. кнопка «Пошук», призначена для пошуку ЛН згідно визначеної умови пошуку;

3. відображення списку листків непрацездатності з полями:

? номер ЛН;

? дата відкриття ОН;

? дата закриття ЛН;

? статус ЛН;

? ПІБ ЗО.

3. Хто має доступ до Електронного кабінету страхувальника (роботодавця)?

Доступ до електронного кабінету страхувальника мають директор, бухгалтер,  та в подальшому - кадрова служба.

4. Де знайти інформацію/дізнатися роз’яснення про Електронний кабінет страхувальника (роботодавця)?

Детальніше про реєстрацію, користування та отримання відомостей про е-лікарняні через Електронний кабінет роботодавця веб-порталу Електронних послуг Пенсійного фонду України Ви можете, зателефонувавши на гарячу лінію Пенсійного фонду України за номером: 0 800 503 753.

5. Як роботодавцю дізнатися інформацію про е-лікарняний, відкритий для його працівника?

Інформацію про сформовані е-лікарняні для своїх працівників роботодавці відтепер можуть дізнатися в особистому кабінеті страхувальника (роботодавця) вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України.

Взаємодія роботодавців із Електронним реєстром листків непрацездатності та отримання відомостей про своїх працівників, зокрема щодо видачі електронного листка непрацездатності, розміру заробітної плати для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листками, а також отримання багато іншої корисної інформації, здійснюється через Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України.

При переході за кнопкою «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності» в розділі «Страхувальникам» в особистому кабінеті адміністратора роботодавця відкривається можливість електронної форми перегляду усіх записів про тимчасову непрацездатність працівників роботодавця, що зареєстровані в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

6. Як роботодавцю дізнатись номер е-лікарняного свого працівника?

Цю інформацію Ви можете дізнатись самостійно в особистому кабінеті Електронного кабінету страхувальника (роботодавця) вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після реєстрації для роботодавця у розділі «Страхувальникам» в особистому кабінеті адміністратора роботодавця відкривається можливість електронної форми перегляду усіх записів про тимчасову непрацездатність працівників роботодавця, що зареєстровані в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Дізнатись більше деталей роботодавці можуть зателефонувавши на гарячу лінію ПФУ за номером: 0 800 503 753

7 Які дії роботодавця, коли він дізнався, що працівник захворів?

Як діяти, якщо ваш працівник захворів і повідомив про те, що йому видано електронний листок непрацездатності

1. Для організації роботи роботодавцю слід визначити порядок та коло осіб, які будуть відповідати за роботу з е-лікарняними (відслідковувати наявність е-лікарняних в особистому кабінеті на сайті Пенсійного Фонду).

2. Перевірити наявність е-лікарняного в кабінеті Пенсійного Фонду. Для роботодавців він має бути доступний відразу після відкриття. І ця інформація дасть можливість роботодавцю вірно відобразити інформацію в табелі обліку робочого часу.

Слід зауважити, що статус у нього відразу буде «закритий», але до закінчення терміну лікування лікар може змінити дати перебування на лікарняному. Саме тому, всі дії по призначенню та нарахуванню допомоги по тимчасовій непрацездатності слід роботи після закінчення терміну лікування, вказаному у листку непрацездатності.

3. Працівнику не потрібно роздруковувати е-лікарняний та надавати роботодавцю будь-яких паперових підтверджень про тимчасову непрацездатність.

4. Кадри або інша відповідальна особа визначає страховий стаж, для встановлення розміру допомоги. Як і в разі паперового лікарняного листка, розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності складе від 50 % до 100 % середнього доходу застрахованої особи залежно від тривалості стажу, а розмір допомоги по вагітності та пологах - 100 % середнього доходу.

5. Далі інформація потрапляє до комісії (уповноваженого) із соціального страхування, яка призначає допомогу та оформлює своє рішення протоколом встановленої форми. Згідно законодавства термін призначення допомоги не може перевищувати 10 днів з дня отримання лікарняного (набуття ним статусу «готовий до сплати»). Комісії не слід забувати про позначки про порушення режиму та стан алкогольного сп'яніння, які присутні і в електронній формі лікарняного так же, як і в паперовій.

6. Бухгалтерія здійснює розрахунок матеріального забезпечення на підставі лікарняного та рішення комісії із соціального страхування, формує заяву-розрахунок та не пізніше, як 5 робочих днів з дати прийняття рішення комісії, надсилає її до робочого органу Фонду.

Слід зазначити, якщо пацієнту було відкрито лікарняний на паперовому бланку, то його продовження аж до закриття має здійснюватися виключно у паперовій формі навіть у разі переходу лікарні на електронний формат.

7. При оформленні заяви-розрахунку слід уважно перевірити причини непрацездатності, які відрізняються від паперових лікарняних.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано