Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Пенсійний фонд інформує

18 Червня, 2021 р., 13:03
Виплата пенсій через банківські установи має ряд переваг як для пенсіонерів так і для пенсійної системи в цілому, а саме: зарахування коштів на пенсійні рахунки відбувається не пізніше наступного банківського дня після проведення фінансування. Тобто, виплата пенсій через банки значно скорочує термін обігу коштів на виплату пенсій і грошової допомоги, спрощує облік і контроль їх руху та зменшує витрати Фонду. Обслуговування в банках з виплати пенсій має ряд переваг для пенсіонерів: - пенсіонер, відкривши пенсійний рахунок, може одержати пенсію в будь-який зручний для нього час у відділенні банку або через банкомат; - зняти з поточного пенсійного рахунку як усю зараховану суму, так і її частину, а на залишок коштів банк нараховуватиме відповідні відсотки (таким чином, у кожного пенсіонера з’являється можливість одержати невеликий додатковий дохід), - надається можливість сплатити за комунальні послуги тощо. Здійснення виплати пенсій через банківські платіжні картки не тільки відкриває для літньої людини нові можливості щодо комплексного обслуговування, але й економить її вільний час: тепер не потрібно стояти в черзі в касі банку для отримання пенсій та грошової допомоги, можна скористатись мережею банкоматів. У разі переїзду, від'їзду на лікування або відпочинок тепер не виникає необхідності брати з собою значну суму коштів готівкою. Картковий рахунок дасть можливість отримати гроші через мережу банкоматів або в будь-якому відділенні уповноваженого банку на території України. Установи банків не тільки забезпечують видачу належних одержувачу виплат у зручний саме для нього час, але й сприяють процесу накопичення пенсіонерами коштів, оскільки залежно від тривалості зберігання їх на поточному рахунку збільшується сума нарахованих відсотків.
18 Червня, 2021 р., 13:01
З 1 червня 2021 року розпочато поетапний перехід з паперових листків непрацездатності на електронні. В повному обсязі старт планується з 1 вересня 2021 року. Електронний листок непрацездатності (далі – е-лікарняний) - це аналог паперового листка непрацездатності,що формується (видається) за допомогою програмних засобів з електронного реєстру листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність і реєструється за єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності в Реєстрі електронних документів. Він є підставою для звільнення від роботи, оплати перших 5 днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Формує та веде даний реєстр Пенсійний фонд України (ПФУ).Він же і є володільцем даних. Суб’єктами інформаційного обміну є Національна служба здоров’я України, Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування. Сервіс буде надаватися для зареєстрованих користувачів, які увійшли на вебпортал ПФУ за ЕЦП (кваліфікований електронний підпис). Отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може: 1) страхувальник (роботодавець) — через електронний кабінет на порталі послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності»)за реєстраційним номером облікової картки платника податків працівника; 2) застрахована особа (працівник) — через свій електронний кабінет на вищезазначеному вебпорталі ПФУ. Застрахована особа може отримати паперовий витяг, звернувшись до ПФУ особисто з наявними оригіналами документів (п. 16 Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього). Пошук відомостей у Реєстрі здійснюється за ПІБ та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку. Працівнику, щодо страхового випадку якого сформовано е-лікарняний, не потрібно передавати його роботодавцю для отримання допомоги від Фонду соціального страхування України. Після оформлення лікарем електронного медичного висновку, працівник має повідомити про це свого роботодавця. З цього моменту і пацієнт, і роботодавець матимуть інформацію щодо відкритого е-лікарняного в особистих кабінетах на порталі Пенсійного фонду. Після закриття е-лікарняного він стає підставою для призначення матеріального забезпечення і оформлення роботодавцем заяви-розрахунку. При внесенні інформації в Реєстр, лікар повинен буде зазначити в системі найменування та податковий номер страхувальника, у якого працює пацієнт. Страхувальникам (роботодавцям) радимо заздалегідь проінформувати своїх працівників про податковий номер підприємства.
18 Червня, 2021 р., 12:55
Поступово Україна переходить на автоматичне формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності. Перехідна модель триватиме з червня по серпень цього року, однак уже зараз багато роботодавців почнуть працювати з електронною версією звичних лікарняних. Е-лікарняні, як і паперові, є підставою для надання працівникам допомоги по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах. ? Як відбувається проходження е-лікарняного на підприємстві для призначення матеріального забезпечення застрахованій особі? ? Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний. ? Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. ???? Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua ?? Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753 ? Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення, однак підставою для надання матеріального забезпечення стане лише після закриття. А у випадку допомоги по вагітності та пологах – одразу після створення. ? ???? На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду дії е-лікарняного. ? Е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця). ? Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому вигляді або в електронному. ? Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. ? Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13. ???? Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/958640 ? Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення. ? Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках. ? Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку. ???? Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/960180 ???? Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/975846 ?? Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892 ? ???? Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим). ???Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за кожним видом лікарняних.  
19 Травня, 2021 р., 10:52
Відповідно до абзацу 5 частини четвертої статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено щорічний перерахунок пенсії з 01 квітня особам, які після призначення (попереднього перерахунку) пенсії продовжували працювати та набули необхідний страховий стаж. З 1 січня 2021 року набрали чинності зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Податкового кодексу України, якими передбачено подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб щокварталу (замість щомісяця), строки подання такої звітності встановлено Податковим кодексом України — протягом 40 календарних днів, які настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Враховуючи те, що звітність по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надається у 2021 році щокварталу, дані до реєстру застрахованих осіб про страховий стаж за січень-березень 2021 року надійдуть у складі єдиної звітності зі сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску, яку страхувальники зобов’язані подати до 10 травня. Перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам, передбачений законодавством, буде проведено в червні цього року з 1 квітня 2021 року. Перерахунок пенсії буде проведено автоматично без додаткового звернення особи до органів Пенсійного фонду України.
19 Травня, 2021 р., 10:50
З 1 вересня 2021 року пенсії та грошова допомога нараховуватимуться на банківський рахунок за винятком окремих категорій осіб, для доставки пенсій яким проводитимуть конкурси серед надавачів послуг. Кабмін схвалив постанову, якою запровадив конкурсний відбір надавачів послуг з доставки пенсій та грошової допомоги за місцем проживання одержувачів. На сьогодні їх надає АТ „Укрпошта" на монопольних умовах. Тарифи на доставку визначатимуться у договорах, укладених за результатами конкурсу. Обмеження – тарифи мають бути не вище за встановлених урядом. Перший конкурс Пенсійний фонд проведе до 1 вересня 2021 року, до конкурсу пенсії продовжить доставляти "Укрпошта". Можливість адресної доставки пенсій та соцвиплат залишать лише для 4 категорій осіб: -        людей з інвалідністю І групи, -        осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду, -        осіб, які досягли 80-річного віку, -        одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд. Ці категорії осіб можуть обрати між адресною доставкою компанією, відібраною на конкурсі, та банківським рахунком. Усі інші особи з 1 вересня отримуватимуть виплати лише через поточні рахунки уповноважених банків. Обрати уповноважений банк можна до 1 вересня 2021 року. У разі, якщо до цієї дати отримувач виплат не матиме рахунку, його відкриють за зверненням органів Пенсійного фонду України або органів соціального захисту. Змінити уповноважений банк можна у будь-який момент.
22 Квітня, 2021 р., 15:06
     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”, виплати допомоги на поховання та недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органами Пенсійного фонду України з 1 квітня здійснюються виключно через уповноважені банки.      При зверненні до органів Фонду для отримання допомоги на поховання або недоотриманої пенсії померлого пенсіонера потрібно подати заяву.      Також до заяви про виплату допомоги на поховання додається: - документ, що посвідчує особу заявника; - свідоцтво про смерть; - витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера.      Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.      Якщо реєстрація смерті відбулась за межами України, подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави.      Члени сім’ї, які звертаються за недоотриманою пенсією померлого протягом шести місяців з дати смерті пенсіонера, надають: - документ, що посвідчує особу, яка звертається; - свідоцтво про смерть; - документи, які підтверджують родинні стосунки.      Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається: - документ, що посвідчує особу заявника; - свідоцтво про смерть; - свідоцтво про право на спадщину.      Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.      Перелік уповноважених банків можна знайти за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/1906048-perelik-bankiv.../
25 Березня, 2021 р., 15:23
З 1 квітня 2021 року працюючим пенсіонерам, котрі після призначення чи останнього перерахунку пенсії відпрацювали щонайменше 24 місяці, перерахують пенсії в автоматичному режимі, без особистого звернення пенсіонера.
18 Березня, 2021 р., 11:16
Працівники, які одержують заробіток „у конверті”, є заручниками самих себе, адже, отримуючи нелегальну винагороду в результаті домовленості з роботодавцем, вони позбавляють себе соціальних виплат та гарантій, а отже – стабільного та забезпеченого майбутнього.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано