Виплата пенсій через банківські установи
Відповідно до п. 16 “Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 №1596 (зі змінами), передбачено, якщо суми пенсії та грошової допомоги одержуються за довіреністю більш як один рік або не одержуються з поточного рахунка більш як один рік, уповноважений банк зобов’язаний повідомити про це відповідному органу Пенсійного фонду України не пізніше 28 числа місяця, у якому виникли такі обставини, а одержувач — подати нову заяву до органу Пенсійного фонду України згідно з вимогами, визначеними в пункті 10 цього Порядку.
Слід зазначити, що у випадку бажання пенсіонера продовжувати отримувати пенсію через банківську установу, йому необхідно особисто звернутись до органу Пенсійного фонду та надати відповідну заяву. У разі невиконання цієї умови орган Пенсійного фонду припиняє виплату пенсії на поточний рахунок у визначену установу уповноваженого банку та буде проводить виплату через національного оператора поштового зв’язку за місцем проживання.