Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВІДКРИТУ ВАКАНСІЮ НА ПОСАДУ посадової особи В МИРОНІВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ

Дата: 06.09.2024 09:26
Кількість переглядів: 353

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВІДКРИТУ ВАКАНСІЮ НА ПОСАДУ посадової особи В МИРОНІВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в Миронівській міській раді оголошено добір на зайняття вакантної посади посадової особи в період дії воєнного стану: адміністратора  Відділу (Центр)  надання адміністративних послуг Миронівської міської ради.

Документи  приймаються  з дня опублікування оголошення до 15:00 год            12 вересня 2024 року за адресою:  м.Миронівка,  вул.Соборності,48.

                         

Опис вакантної посади

 

Найменування і

місцезнаходження органу місцевого самоврядування

Миронівська міська рада,

вулиця Соборності, 48

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність

призначення в період дії воєнного стану

адміністратор Відділу (Центр) надання адміністративних послуг Миронівської міської ради, категорія 7

Посадові обов’язки

Забезпечувати консультування суб’єктів звернень, надавати вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.

Здійснювати прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

Забезпечувати видачу результатів адміністративних послуг ( в тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) в зручний для суб’єкта звернення спосіб.

Забезпечувати взаємодію з суб’єктами надання адміністративної послуги при здійсненні адміністративної процедури.

Забезпечувати своєчасне подання вхідних пакетів на розгляд посадових осіб виконавчого апарату  міської ради та її виконавчих органів.

Контролювати дотримання суб’єктами надання послуги термінів розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.

Забезпечувати інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.

Здійснювати обробку, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Отримувати письмову згоду від фізичних осіб на обробку персональних даних,  роз’яснювати порядок та підстави для обробки персональних  даних, повідомляти про їх права та мету обробки персональних даних.

Забезпечувати захист персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.

Здійснювати зняття документів з контролю  в результаті надання адміністративної послуги.

Здійснювати моніторинг надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію начальнику Відділу ЦНАП.

Надавати консультації в телефонному режимі та через мережу Інтернет.

Інформувати начальника Відділу ЦНАП про порушення вимог законодавства з питань функціонування Відділу ЦНАП.

Готувати пропозиції начальнику Відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.

Складати протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

Розглядати  справи про адміністративні правопорушення та накладати стягнення.

Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції  Відділу ЦНАП.

Виконує інші доручення начальника Віділу ЦНАП.

 

Умови оплати праці

  • посадовий оклад – 8445 грн.;
  • надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування;
  • надбавка за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг – понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків;
  • інші виплати, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не

більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для

участі у доборі на посаду посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання,

адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає

наступні документи:

  • заяву;

- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;

- копії документів про освіту;

- документ про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності);

- копія документа, який посвідчує особу;

- копія трудової книжки;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

Документи  приймаються  з дня опублікування оголошення до 15:00 год 12 вересня 2024 року за адресою:  м.Миронівка,  вул.Соборності,48.

 

Прізвище, ім’я та по

батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Кубарська Людмила Василівна

(04574) 5-12-71  

 myronivka_rada@myronivka-mrada.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

  • вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.

Досвід роботи

- без вимог до стажу роботи.

 

 

 

 

 

Інші вимоги до професійної компетентності

Ефективність аналізу та висновків Комунікація та взаємодія

Досягнення результатів

Управління організацією роботи

Ефективність координації з іншими

Орієнтація на професійний розвиток

Самоорганізація та самостійність в роботі Відповідальність

Доброчесність

 

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано