Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2023-01-11-007486-a

Дата: 17.01.2023 14:30
Кількість переглядів: 365

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» (у ред. постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 р. № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

1.Найменування: МИРОНІВСЬКИЙ БАЗОВИЙ БУДИНОК КУЛЬТУРИ МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

2.Місце знаходження: 08801, Україна, Київська область, м. Миронівка, Соборності, 60.

3.Код ЄДРПОУ: 05531469.

4. Предмет закупівлі: Послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікання реактивної електричної енергії, код –«65310000-9 Розподіл електричної енергії» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

5. Закупівля  без застосування відкритих торгів та електронного каталогу (далі – Звіт про договір про закупівлю) (з особливостями).

6.Ідентифікатор процедури закупівлі:UA-2023-01-11-007486-a.

7. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі:

Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуги з розподілу електричної енергії та послуги із забезпечення перетікання реактивної електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою  НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ),  згідно з пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Загальні положення. Пунктом 78 статті 1 Закону визначено, що розподіл електричної енергії — транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Статтею 45 Закону передбачено, що розподіл електричної енергії здійснюється оператором системи розподілу. Діяльність з розподілу електричної енергії підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства. Оператор системи розподілу надає послуги з розподілу електричної енергії на недискримінаційних засадах відповідно до цього Закону, КСР та інших нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії. Підтвердженням належності провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії є відомості, розміщені на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія  /  Ліцензування  /  Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — розподіл електричної енергії).

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) визначено, що місце провадження господарської діяльності — територія (або частина території) адміністративно-територіальної одиниці, де розташована система розподілу електричної енергії, що перебуває у власності ліцензіата та до якої приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.

Постановою НКРЕКП № 1382 від 08 листопада 2018 року ПРАТ «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»  видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Київської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності або господарському віданні (щодо державного або комунального майна) ПРАТ «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством).

Оператор системи розподілу ПРАТ «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»  повинен забезпечити надання послуг з розподілу електричної енергії на об’єкти МИРОНІВСЬКОГО БАЗОВОГО БУДИНКУ КУЛЬТУРИ МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Обухівський район, Київська область), що підключені до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої відповідають нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

Обґрунтування технічних характеристик.  Строк постачання — до 31 грудня 2023 року включно. Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг розподіленої електричної енергії. За одиницю виміру послуги  приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, розділеної по мережах оператора системи розподілу в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, враховуючи обсяги розподіленої /спожитої електричної енергії попереднього календарного року необхідно здійснити закупівлі послуг з розподілу електричної енергії та послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії. Клас споживача (за потужністю) —2 клас. Очікуваний обсяг розподілу електричної енергії на січень-грудень 2023 р. становить 175330 кВт*год, послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії становить 77900 кВт*год. Ціна (тариф) на послугу з розподілу електричної енергії є регульованою та встановлюється НКРЕКП.

Обґрунтування якісних характеристик.                                                                 

  ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. До якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, належать:  надійність (безперервність) електропостачання; параметри якості електричної енергії, що розподіляється оператором системи розподілу; показники комерційної якості послуг оператора системи розподілу. Згідно з пунктом 11.4.2 КСР надійність (безперервність) електропостачання характеризується кількістю, тривалістю перерв в електропостачанні та обсягом недовідпущеної електричної енергії.                                                          

   Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. Якість електричної енергії забезпечується ОСР під час надання послуги з розподілу електричної енергії відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР, параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі — ДСТУ EN 50160:2014).                    

  Пунктом 11.4.4 КСР визначається комерційна якість надання послуг, яка характеризує якість відносин ОСР зі споживачем, зокрема дотримання встановлених цим Кодексом та іншими нормативно-правовими актами строків надання послуг та виконання робіт щодо: 1) приєднання до системи розподілу;                                                                               2) надання послуг з розподілу електричної енергії;  3)відновлення електропостачання та забезпечення належної якості електричної енергії;   4) питань комерційного обліку;   5) відповідей на звернення та скарги споживачів тощо.

8. Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом отриманої / наданої послуги з розподілу електричної енергії  та послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (річного та місячного) за календарний рік (бюджетний період). Вартість послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії визначається Оператором системи розподілу. Розрахунок очікуваної вартості проводився на підставі ціни (тарифу) на послуги з розподілу електричної енергії. Очікувана вартість закупівлі послуг з розподілу електричної енергії визначена на підставі тарифів встановлених відповідно Постанови НКРЕП № 1799 від 21.12.2022 року. для ОСР, який здійснює діяльність на території Київської області на дату визначення очікуваної вартості.

  Очікувана вартість предмета закупівлі становить 354160,00 грн. з ПДВ.

  Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Приватне акціонерне товариство «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 23243188) входить до переліку суб’єктів природних монополій, що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг з розподілу електроенергії в межах місцезнаходження замовника, отже, дані послуги можуть бути надані лише певним виконавцем, інша альтернатива відсутня. Тому, договір про закупівлю послуг з розподілу електроенергії може бути укладений лише з одним виконавцем.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано