«Гаряча лінія» на тему: «Електронний кабінет – на допомогу платникам податків»

  • 765

Сьогодні начальник Миронівської ДПІ ГУ ДПС у Київській Олег СКОЛОТА під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповів на запитання платників податків на тему: «Електронний кабінет – на допомогу платникам податків».

Надаємо увазі читачів найцікавішу підбірку запитань – відповідей на дану тематику.

  1. Якими сервісами надає можливість користуватися „Електронний кабінет платника податків”? 

„Електронний кабінет платника податків” надає можливість користуватися такими сервісами як: „Звітність”, „Розрахунки з бюджетом”, „Податковий календар”, „Облікові дані”, „Звірення розрахунків з бюджетом”, „Книга обліку доходів і витрат”.

Сервіс „Звітність” забезпечує користувачу можливість:

- створити пакет податкової звітності (декларації з додатками) або імпортувати таку звітність з бухгалтерських програм;

- самостійно перевірити створену звітність на наявність арифметичних помилок;

- вибрати орган ДПС, до якого має бути подана звітність;

- подати звітність в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття або неприйняття;

- переглянути подану звітність (незалежно від способу її подання) тощо.

Сервіс „Розрахунки з бюджетом” забезпечує користувачу доступ до інформації про стан його розрахунків із бюджетом. У зазначеному сервісі користувач, який перебуває на обліку в декількох ДПІ (за основним і неосновним місцями обліку), може вибрати ту ДПІ, яка його цікавить, зазначити бюджет, платіж і переглянути інформацію щодо розрахунків із вибраного платежу.

Сервіс „Податковий календар” нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

Сервіс „Облікові дані платника” інформує користувача щодо його облікових даних за даними ДПС.

Сервіс „Звірення розрахунків з бюджетом” надає можливість платнику звірити розрахунки з бюджетом безпосередньо зі свого робочого місця, не витрачаючи час на відвідування органу ДПС.

Сервіс „Книга обліку доходів і витрат” забезпечує для фізичних осіб-підприємців (крім платників єдиного податку) та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, можливість ведення Книг обліку доходів і витрат в електронному вигляді.

 2. Які  переваги електронного кабінету?

Платники податків, працюючи в електронному кабінеті платника отримують такі переваги у роботі:

- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби;

- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);

- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;

- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;

- отримання квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;

- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);

- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;

- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів податкової служби на час сеансу;

- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами податкової служби.

Скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв, сервіс працює безкоштовно

Миронівська ДПІ