Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Миронівська ДПІ: Підсумки діяльності за основними напрямами роботи  за січень-серпень 2021 р.

Дата: 14.09.2021 11:43
Кількість переглядів: 398

Фото без описуСтаном на 01 вересня 2021 року в Миронівській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Київській області перебуває на обліку 853 юридичні особи та 1429 фізичних осіб-підприємців.

За січень-серпень 2021 року платниками податків, які перебувають на обліку в Миронівській ДПІ, подано 2166 звернень щодо надання адміністративних послуг, в т.ч. в електронній формі - 706, в Центр обслуговування платників - 1460. У серпні 2021 року подано - 327 звернень щодо надання адміністративних послуг, в т.ч. в електронній формі - 74, в Центр обслуговування платників - 253.

Протягом січня – серпня 2021 року Миронівською ДПІ Головного управління ДПС у Київській області  надано  1966 адміністративних послуг платникам податків, з них 1460 або 74,3 відс. послуг надано через Центр обслуговування платників, в т.ч.:

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України(у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків -862, в т.ч.: серпень місяць – 205;

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 9, в т.ч.: серпень місяць– 4;

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 365, в т.ч.: серпень місяць – 25;

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 69, в т.ч.: серпень місяць – 13;

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 134, в т.ч.: серпень місяць – 8;

Реєстрація розрахункових книжок – 7, в т.ч.: серпень місяць – 1;

Надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість – 23, в т.ч.: серпень місяць –1;

Реєстрація платника єдиного податку – 266, в т.ч.: серпень місяць – 23;

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 211, в т.ч.: серпень місяць –18.

Однією з популярних з серед адміністративних послуг, які надає податкова служба, стала, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Протягом січня – серпня 2021 року було надано 862 таких послуг.

Також запитуваною з боку суб’єктів господарювання є послуга отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 365 платників, реєстрація платників єдиного податку – 266, надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 211, реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 69, книг обліку розрахункових операцій – 134.

 

Протягом звітного періоду платниками податків подано 10876  податкової, фінансової та іншої звітності, із них засобами телекомунікації - 9729 або 89,5%, в т.ч. юридичними особами 4859 або 90,9%, фізичними особами - 4870 або 88,1%. В паперовому вигляді працівниками Центру обслуговування платників Миронівської ДПІ опрацьовано 1147 звітів.

         Фахівцями Центру обслуговування платників  Миронівської  ДПІ ГУ ДПС у Київській області створюються сприятливі умови для платників податків, з метою якісного надання адміністративних послуг, постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо впровадження податкових новацій  та реалізації пріоритетних напрямків податкової політики.

За звітний період по Миронівській державній податковій інспекції:

- за участю начальника Миронівської державної податкової інспекції Сколоти Олега Олексійовича, забезпечено:

               - проведення 10 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія», в т.ч.: серпень – 2 (теми: «Кампанія з одноразового (спеціального) добровільного декларування  активів фізичних осіб», «Добровільне декларування  активів фізичних осіб. Ставки оподаткування доходів»);

                - проведення зустрічі  із трудовим колективом Відділу обслуговування громадян №10 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління ПФУ у Київській області  на тему: «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування» (серпень 2021р.)

  • підготовлено та розміщено на офіційному субсайті Миронівської міської ТГ 42 статті роз’яснювального характеру для платників податків   та 2 статті щодо інформування суспільства про підсумки діяльності ДПІ.

  • в районній газеті «Миронівський край» розміщено 7 статтей роз’яснювального характеру для платників податків.

  Інформацію з питань режиму роботи Миронівської  ДПІ, надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04574)5-70-55, (04574) 5-22-42 або на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.

Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.

 

Миронівська  ДПІ  ГУ ДПС у Київській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано