Що вміє електронний кабінет?
«Електронний кабінет платника податків» - це сервіс веб-порталу Державної податкової служби України, який надає можливість платнику спілкуватися з податківцями в режимі реального часу.
Важливо зазначити, що користуватись «Електронним кабінетом платника податків» можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді не виходячи з дому.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Інтернет та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна) та приватної (особистий кабінет).
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні наступні можливості:
Доступ до інформації з публічних реєстрів, а саме:
- дані про взяття на облік платників;
- реєстр страхувальників;
- дані реєстру платників ПДВ;
- реєстр платників єдиного податку;
- інформація про РРО;
- інформація про книги ОРО;
- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- перегляд та друк бланків податкової звітності;
- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:
1. персоніфікований податковий календар
2. перегляд облікових даних платника
3. подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики
4. перегляд та друк раніше поданої звітності
5. перегляд вхідних/вихідних документів
6. листування з органами ДПС
7. подання заяв, запитів для отримання інформації
8. інформація про стан розрахунків з бюджетом
9. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН
10. інформація з ЄРПН
11. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ
12. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пальногоДо сервісів електронного кабiнету отримують доступ і посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», зокрема щодо:
-
реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН
-
інформації з ЄРПН
-
інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.