Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Що вміє електронний кабінет?

Дата: 28.05.2021 09:08
Кількість переглядів: 533

Фото без опису«Електронний кабінет платника податків» - це сервіс веб-порталу Державної податкової служби України, який надає можливість платнику  спілкуватися з податківцями в режимі реального часу.

Важливо зазначити, що користуватись «Електронним  кабінетом платника податків» можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді  не виходячи з дому.

Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua

За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Інтернет та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна) та приватної (особистий кабінет).

Користуватись послугами  відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні наступні можливості:

Доступ до інформації з публічних реєстрів, а саме:

- дані про взяття на облік платників;

- реєстр страхувальників;

- дані реєстру платників ПДВ;

- реєстр платників єдиного податку;

- інформація про РРО;

- інформація про книги ОРО;

- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

- перегляд та друк бланків податкової звітності;

- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;

- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

1. персоніфікований податковий календар
 2. перегляд облікових даних платника
 3. подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики
 4. перегляд та друк раніше поданої звітності
 5. перегляд вхідних/вихідних документів
 6. листування з органами ДПС
 7. подання заяв, запитів для отримання інформації
 8. інформація про стан розрахунків з бюджетом
 9. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН
 10. інформація з ЄРПН
 11. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ 
 12. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пальногоДо сервісів електронного кабiнету отримують доступ і посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», зокрема щодо:

  • реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН

  • інформації з ЄРПН

  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано