Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Запрацював новий онлайн-сервіс для клієнтів

Дата: 17.03.2021 11:32
Кількість переглядів: 3582

Фото без описуУ ДТЕК Київські регіональні електромережі запрацював новий онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб — «Укладення договору онлайн». Ця послуга стане в нагоді тим, хто купив будинок або квартиру у попереднього власника, отримав житло у спадок й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе. Серед основних переваг сервісу — дистанційність та відсутність необхідності відвідувати центри обслуговування клієнтів.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Тому ми запроваджуємо сучасні сервіси обслуговування, які максимально зручні та доступні для кожного нашого клієнта в режимі 24/7. Нова послуга – максимально комфортне та безпечне рішення у період карантину і після його завершення. Клієнтам більше не потрібно відвідувати офіси компанії для укладення договору розподілу. Тепер це можна зробити онлайн. Це значно економить час і спрощує процедуру», - зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для того, щоб скористатися новим онлайн-сервісом, клієнтові необхідно зробити 6 простих «кроків»:

- зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі до розділу й ознайомитися з публічним договором про розподіл;

- завантажити необхідні для заповнення бланки;

- заповнити та підписати завантажені документи;

- відсканувати в форматі PDF або якісно сфотографувати заповнені та підписані документи;

- заповнити онлайн-форму і прикріпити до неї скан-копії або якісну фотографію: підписаних документів, паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, документа, яким визначено право власності чи користування на об’єкт (квартиру), та заяви-згоди співвласника (якщо такий є) про укладення відповідного договору;

- натиснути кнопку «Відправити»;

Одразу після відправки клієнт отримає повідомлення, що його документи прийняті. Далі вони надійдуть до спеціаліста ДТЕК Київські регіональні електромережі. Він їх перевірить і, якщо будуть запитання або помилки, то попросить уточнити або виправити. Якщо наданий пакет документів не викликає заперечень, клієнту відправлять скан-копії підписаного компанією пакета документів, який буде свідчити про приєднання до договору розподілу.

Як повідомлялось раніше, ДТЕК Київські регіональні електромережі запустив чат-бот у месенджерах Viber та Telegram. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає побутовим клієнтам компанії в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію. Завдяки його роботі мешканці Київської області вже сьогодні можуть передати покази лічильника, отримати відповіді на поширені запитання та повідомити про аварійні ситуації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано