Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс на заміщення вакантної посади

Дата: 18.02.2021 13:11
Кількість переглядів: 1640

Фото без опису                                                       

                                                        Додаток до Протоколу № 1 від 18.02.2021 року

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня»

  1. Правові підстави проведення конкурсу.

Конкурс на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівськаопорнабагатопрофільналікарня» (далі – Конкурс)проводиться відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1094 (далі - Порядок), рішення виконавчого комітету Миронівської міської ради від 29.01.2021№ 42 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня».

  1. Найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу.

Назва підприємства:Комунальне некомерційне підприємство Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (скорочена назва КНП «Миронівська ОБЛ») (далі – підприємство).

Юридичне та фактичне місцезнаходження:08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Благовіщенська, 96.

Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.

Статут Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (нова редакція) затверджено рішенням Миронівської міської ради від 13.01.2021 № 250-04-VІІІ. Ознайомитися із Статутом можна за посиланням:

https://myronivka-mrada.gov.ua/docs/637015/

Структура підприємства:

Адміністративно – управлінський персонал

- Головний лікар /генеральний директор;

- Заступники головного лікаря /медичний директор, заступники директора;

- Головна медична сестра;

- Інформаційно-аналітичний відділ;

- Відділ кадрів;

- Розрахунково-фінансовий відділ;

- Інженер з охоронипраці;

- Архів.

Відділення діагностично-лікувальні

Поліклінічне відділення:

- діагностичний відділ (кабінет УЗД, кабінет ФД, кабінет ендоскопічного обстеження), жіноча консультація,  туберкульозний кабінет;

- відділ профілактичних оглядів;

- кабінет «Довіра»;

- кабінети прийому лікарів-спеціалістів.

Стаціонарні відділення:

- приймальне відділення (відділення невідкладної допомоги);

- терапевтичне відділення;

- неврологічне відділення;

- акушерсько-гінекологічне відділення;

- дитяче відділення;

- інфекційне відділення;

- хірургічне відділення;

- загально-лікарняний операційний блок;

- відділення анестезіології та інтенсивноїтерапії;

Клініко-діагностична лабораторія:

- клінічний відділ;

- біохімічний відділ;

- серологічний відділ;

- цитологічний відділ;

- вірусологічний відділ.

Рентгенівське відділення:

- флюорографічний кабінет;

- рентгенівський кабінет в поліклініці;

- рентгенівський кабінет в стаціонарі;

- кабінет комп‘ютерної томографії.

Стоматологічне відділення.

Стоматологічне відділення та відділення ортопедичної стоматології (госпрозрахунок).

Група господарського обслуговування.

Внутрішньо-лікарняна аптека

Центральне стерилізаційне відділення

Патолого-анатомічне відділення

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладускладають11 413 500,00 грн.

3. Дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі.

Документи для участі в Конкурсі приймаються з 19лютого 2021 року (08.00 години) до 19березня 2021 року (16.00 години) включно за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх, кабінет № 10.

4. Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок.

Телефон (04574)51271, е-mail: myronivka_rada@ukr.net

  1. Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі.

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, якіпідтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановленихЗаконом України«Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

  1. Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції.

1. Вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров'я» та спеціалізацією «Організація і управлінняохороноюздоров'я».

2. Стаж роботи на керівних посадахне менше 5-ти років.

3. Є громадянином України.

4. Вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно-правових актів).

5. Здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки.

6. Високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.

 

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три роки), в якому передбачаються:

– план реформування закладу протягом одного року;

– заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

– пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

– пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

  1. Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту.

Умови оплати праці керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання безпосередніх обов’язків керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених: посадового окладу і фактично відпрацьованого часу; премії, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених законодавством. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном.

Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

У разі неналежного виконання умов контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

Контракт з переможцем конкурсу укладається на строк від 3 до 5 років. Типова форма контракту, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 792.

  1. Дата і місце проведення конкурсу.

Початок проведення Конкурсу о 14.00 год. 23березня 2021 року за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх адміністративної будівлі Миронівської міської ради, зал засідань.

 

                            Додаток 1
 

Голові конкурсної комісії Паришкурі Світлані Анатоліївні

____________________________________

____________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові претендента)

 

який (яка) проживає за адресою: ____________________________________

____________________________________,

____________________________________

(номер контактного телефону)

e-mail _________________@ ___________

(заповнюєтьсядрукованимилітерами)

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня»__________________________________________________________________________________________________________________________.

(зазначення мотивів для зайняття посади)

Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.

Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):

? надсилання листа на зазначену адресу;

? надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;

? телефонного дзвінка за номером ___________________________;

? _______________________________________________________.

(в інший доступний спосіб)*

 

 

___ __________ 2021р.                          ___________________

(підпис)

_______

* У разінеможливостіпередачіінформації в обранийспосібповідомленнянадсилаєтьсяна адресу зазначеної у ційзаявіелектронноїпошти.

 

Додаток 2
 

ЗГОДА
на обробку персональних даних

Я, _________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

народився _____ ________________ ____ р., документ, що посвідчує особу ________________________________________, виданий __________________

________________________________________________________________,

відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;

використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).

Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

______ ______________2021 р.                                __________________

            (підпис)

Додаток 3

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції»

Я, ___________________________________________________________, про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції», попереджений (попереджена).

 

 

____ ________2021 р.

________________
(підпис)

___________________
(прізвище та ініціали)

 

                                                                                

Додаток 4
 

ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Номер контактного телефону

Електронна адреса

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

 

1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:

 

  1. акції, облігації та інші цінні папери?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

2)  комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?          

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:

 

     

 

 

  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2)  запатентоване ноу-хау?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

 

 

6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.

Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.

 

____  _______ 2021р.                                                 ________________

                                                                                              (підпис)

____________

* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.

До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.

Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).

Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.

** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.

 

                                                        Додаток до Протоколу № 1 від 18.02.2021 року

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня»

  1. Правові підстави проведення конкурсу.

Конкурс на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (далі – Конкурс) проводиться відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1094 (далі - Порядок), рішення виконавчого комітету Миронівської міської ради від 29.01.2021№ 42 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня».

  1. Найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу.

Назва підприємства:Комунальне некомерційне підприємство Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (скорочена назва КНП «Миронівська ОБЛ») (далі – підприємство).

Юридичне та фактичне місцезнаходження:08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Благовіщенська, 96.

Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.

Статут Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (нова редакція) затверджено рішенням Миронівської міської ради від 13.01.2021 № 250-04-VІІІ. Ознайомитися із Статутом можна за посиланням:

https://myronivka-mrada.gov.ua/docs/637015/

Структура підприємства:

Адміністративно – управлінський персонал

- Головнийлікар /генеральний директор;

- Заступники головного лікаря /медичний директор, заступники директора;

- Головна медична сестра;

- Інформаційно-аналітичнийвідділ;

- Відділкадрів;

- Розрахунково-фінансовийвідділ;

- Інженер з охоронипраці;

- Архів.

Відділення діагностично-лікувальні

Поліклінічне відділення:

- діагностичний відділ (кабінет УЗД, кабінет ФД, кабінет ендоскопічного обстеження), жіноча консультація,  туберкульозний кабінет;

- відділ профілактичних оглядів;

- кабінет «Довіра»;

- кабінети прийому лікарів-спеціалістів.

Стаціонарні відділення:

- приймальне відділення (відділення невідкладної допомоги);

- терапевтичне відділення;

- неврологічне відділення;

- акушерсько-гінекологічне відділення;

- дитяче відділення;

- інфекційне відділення;

- хірургічне відділення;

- загально-лікарнянийопераційний блок;

- відділення анестезіології та інтенсивної терапії;

Клініко-діагностична лабораторія:

- клінічний відділ;

- біохімічний відділ;

- серологічний відділ;

- цитологічний відділ;

- вірусологічний відділ.

Рентгенівське відділення:

- флюорографічний кабінет;

- рентгенівський кабінет в поліклініці;

- рентгенівський кабінет в стаціонарі;

- кабінет комп‘ютерної томографії.

Стоматологічне відділення.

Стоматологічне відділення та відділення ортопедичної стоматології (госпрозрахунок).

Група господарського обслуговування.

Внутрішньо-лікарняна аптека

Центральне стерилізаційне відділення

Патолого-анатомічне відділення

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладускладають11 413 500,00 грн.

3. Дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі.

Документи для участі в Конкурсі приймаються з 19 лютого 2021 року (08.00 години) до 19березня 2021 року (16.00 години) включно за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх, кабінет № 10.

4. Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок.

Телефон (04574)51271, е-mail: myronivka_rada@ukr.net

  1. Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі.

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, якіпідтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних данихзгідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановленихЗаконом України«Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

  1. Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції.

1. Вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров'я» та спеціалізацією «Організація і управлінняохороноюздоров'я».

2. Стаж роботи на керівних посадахне менше 5-ти років.

3. Є громадянином України.

4. Вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно-правових актів).

5. Здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки.

6. Високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три роки), в якому передбачаються:

– план реформування закладу протягом одного року;

– заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

– пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

– пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

  1. Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту.

Умови оплати праці керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання безпосередніх обов’язків керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених: посадового окладу і фактично відпрацьованого часу; премії, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених законодавством. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном.

Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

У разі неналежного виконання умов контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

Контракт з переможцем конкурсу укладається на строк від 3 до 5 років. Типова форма контракту, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 792.

  1. Дата і місце проведення конкурсу.

Початок проведення Конкурсу о 14.00 год. 23березня 2021 року за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх адміністративної будівлі Миронівської міської ради, зал засідань.

 

                            Додаток 1
 

Голові конкурсної комісії Паришкурі Світлані Анатоліївні

____________________________________

____________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові претендента)

 

який (яка) проживає за адресою: ____________________________________

____________________________________,

____________________________________

(номер контактного телефону)

e-mail _________________@ ___________

(заповнюєтьсядрукованимилітерами)

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня»__________________________________________________________________________________________________________________________.

(зазначення мотивів для зайняття посади)

Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.

Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):

? надсилання листа на зазначену адресу;

? надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;

? телефонного дзвінка за номером ___________________________;

? _______________________________________________________.

(в інший доступний спосіб)*

 

 

___ __________ 2021р.                          ___________________

(підпис)

_______

* У разінеможливостіпередачіінформації в обранийспосібповідомленнянадсилаєтьсяна адресу зазначеної у ційзаявіелектронноїпошти.

Додаток 2
 

ЗГОДА
на обробку персональних даних

Я, _________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

народився _____ ________________ ____ р., документ, що посвідчує особу ________________________________________, виданий __________________

________________________________________________________________,

відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;

використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).

Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

______ ______________2021 р.                                __________________

            (підпис)

Додаток 3

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції»

Я, ___________________________________________________________, про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції», попереджений (попереджена).

 

 

____ ________2021 р.

________________
(підпис)

___________________
(прізвище та ініціали)

 

Додаток 4
 

ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Номер контактного телефону

Електронна адреса

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

 

1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:

 

  1. акції, облігації та інші цінні папери?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

2)  комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?          

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:

 

     

 

 

  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2)  запатентоване ноу-хау?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

 

 

6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.

Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.

 

____  _______ 2021р.                                                 ________________

                                                                                              (підпис)

____________

* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.

До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.

Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).

Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.

** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано