Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування»

Дата: 11.09.2020 18:28
Кількість переглядів: 503

                                                    Фото без опису

  1. Правові підстави проведення конкурсу.

Конкурс на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування» (далі – Конкурс)проводиться відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1094 (далі - Порядок), рішення виконавчого комітету Миронівської міської ради від 19.08.2020 № 259 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування».

  1. Найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу.

Назва підприємства:Комунальне некомерційне підприємство Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування» (скорочена назва КНПММР «Лікарня відновного лікування») (далі – підприємство).

Юридичне та фактичне місцезнаходження:08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Пироженка, 1.

Основні напрямки діяльності підприємства:організація та управління охороною здоров'я, терапія, неврологія, акушерство-гінекологія, клінічно-лабораторна діагностика, функціональна діагностика, лікувальна фізкультура, фізіотерапія, дерматологія.

Статут Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування» (нова редакція) затверджено рішенням Миронівської міської ради від 31.07.2020 № 1463-28-VІІ (із внесеними змінами рішенням Миронівської міської ради від 28.08.2020 № 1599-29-VІІ). Ознайомитися із Статутом можна за посиланнями:

https://myronivka-mrada.gov.ua/docs/429324/ та

https://myronivka-mrada.gov.ua/docs/445877/ .

Структура підприємства:

1.

Адміністрація закладу охорони здоров’я

1.1

Кабінет головного лікаря

1.2.

Кабінет головного бухгалтера

2.

Лікувально-профілактичні підрозділи:

  2.1.

Бальнеофізіотерапевтичне відділення

2.1.1.

Кабінет лікувальної фізкультури

2.1.2

Кабінет лікаря-фізіотерапевта

2.1.3

Кабінет низькочастотної терапії

2.1.4

Кабінеттоківвисокоїчастоти

2.1.5

Кабінетлазеротерапії

2.1.6

Кабінет комбінованої фізіотерапії

2.1.7

Кабінет магнітотерапії

2.1.8

Кабінет фітотерапії та інгаляції

2.1.9

Кабінет підводного вертикального витяжіння хребта в радоновійводі

2.1.10

Кабінет гідропроцедур

2.1.11

Кабінет парафіно-озокеритного лікування

2.1.12

Кабінет гідропроцедур для кінцівок

2.1.13

Масажний кабінет

2.2

Неврологічне відділення

2.2.1

Кабінет лікаря-невропатолога

2.2.2

Кабінет чергової медсестри стаціонару

2.2.3

Процедурний кабінет

2.3

Поліклініка

2.3.1

Кабінет функціональної діагностики №1, №2

2.3.2

Кабінет лікаря-фізіотерапевта

2.3.3.

Кабінет лікаря-невропатолога

2.3.4

Клініко-діагностична лабораторія

2.3.5

Центральна стерилізаційна і автоклавна

2.3.6.

Кабінет лікувальної фізкультури

3.

Адміністративно-господарський підрозділ:

3.1

Автогараж

3.2

Харчоблок

3.3

Пральня

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладускладають 5 000 000,00 грн.

3. Дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі.

Документи для участі в Конкурсі приймаються від 14 вересня 2020 року (08.00 години) до 28 вересня 2020 року (17.00 години) включно за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх, кабінет № 10.

4. Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок.

Телефон (04574)51271, е-mail: myronivka_rada@ukr.net

  1. Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі.

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, якіпідтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних данихзгідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановленихЗаконом України«Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

  1. Вимоги до претендента та конкурсної пропозиції.

1. Вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров'я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров'я».

2. Стаж роботи на керівних посадах не менше5 років.

3. Досвід роботи та навички із поводженням та використанням природного Радону-222не менше 3 років.

4. Є громадянином України.

5. Вільне володіння державною мовою, достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, інших законодавчих та нормативно-правових актів).

6. Здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки.

7. Високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності.

 

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три роки), в якому передбачаються:

– план реформування закладу протягом одного року;

– заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

– пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

– пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

  1. Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту.

Умови оплати праці керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання безпосередніх обов’язків керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених: посадового окладу і фактично відпрацьованого часу; премії, надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених законодавством. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном.

Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

У разі неналежного виконання умов контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

Контракт з переможцем конкурсу укладається на строк від 3 до 5 років. Типова форма контракту, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 792.

  1. Дата і місце проведення конкурсу.

Початок проведення Конкурсу о 10.00 год. 29 вересня 2020 року за адресою: 08801, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48, другий поверх адміністративної будівлі Миронівської міської ради, зал засідань.

 

                            Додаток 1
 

Голові конкурсної комісії Паришкурі Світлані Анатоліївні

____________________________________

____________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові претендента)

 

який (яка) проживає за адресою: ____________________________________

____________________________________,

____________________________________

(номер контактного телефону)

e-mail _________________@ ___________

(заповнюєтьсядрукованимилітерами)

 

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади генерального директора Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Лікарня відновного лікування»_______________

__________________________________________________________________.

(зазначеннямотивів для зайняття посади)

Підтверджуюдостовірністьінформації у поданих мною документах.

Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомлятимені шляхом (проставляєтьсяпозначка “+” навпроти одного іззапропонованихспособів):

? надсилання листа на зазначену адресу;

? надсиланняелектронного листа на зазначенуелектронну адресу;

? телефонногодзвінка за номером ___________________________;

? _______________________________________________________.

(в іншийдоступнийспосіб)*

 

 

___ __________ 2020 р.                                                                                                    ___________________

(підпис)

_______

* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.

Додаток 2
 

ЗГОДА
на обробку персональних даних

Я, _________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу ________________________________________, виданий __________________

________________________________________________________________,

відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;

використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).

Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

 

______ ______________2020 р.                                                                                              __________________

            (підпис) 

Додаток 3

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції»

Я, ___________________________________________________________, про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції», попереджений (попереджена).

 

 

____ ________2020 р.

________________
(підпис)

___________________
(прізвище та ініціали)

 

Додаток 4
 

ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Номер контактного телефону

Електронна адреса

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

 

1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:

 

  1. акції, облігації та інші цінні папери?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

2)  комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?          

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:

 

     
  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

2)  запатентоване ноу-хау?

_____________________________________________

_____________________________________________

 

так** ? ні ?

3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

 

 

6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так** ? ні ?

Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.

Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.

 

____  _______ 2020 р.                                                ________________

                                                                                              (підпис)

____________

* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.

До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.

Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).

Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.

** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано