Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в Миронівській міській раді оголошено добір на зайняття вакантної посади посадової особи в період дії воєнного стану: державного реєстратора Відділу (Центр) надання адміністративних послуг Миронівської міської ради.

Документи приймаються з дня опублікування оголошення до 16:00 год.           
30 червня 2025 року за адресою: м.Миронівка, вул.Соборності,48.

Детальний опис вакантної посади додається.

 

                                                                                   

Опис вакантної посади

 

Найменування і

місцезнаходження органу місцевого самоврядування

Миронівська міська рада,

вулиця Соборності, 48

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність

призначення в період дії воєнного стану

державний реєстратор Відділу (Центр) надання адміністративних послуг Миронівської міської ради,     категорія 5

Посадові обов’язки

Проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства. Надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі. Забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції. Здійснює інші функції, визначені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення. Формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі. Забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень. Організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень. У встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності.

 

Умови оплати праці

  • посадовий оклад – 8445 грн.;
  • надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування;
  • надбавка за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг – понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків;
  • інші виплати, премії – у разі встановлення.

Визначене робоче місце

Адміністративна будівля за адресою:

вул. Соборності,58, м. Миронівка, Обухівського району, Київської області.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для

участі у доборі на посаду посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання,

адреса та строк їх подання

 Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає

наступні документи:

- заява;

- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;

- 1 фотокартка розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- документ про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;

- копія документа, який посвідчує особу;

- копія трудової книжки;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 - подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються з дня опублікування оголошення до 16:00 год 30 червня 2025 року за адресою: м.Миронівка,  вул.Соборності,48.

 

Прізвище, ім’я та по

батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Кубарська Людмила Василівна

(04574) 5-12-71

myronivka_rada@myronivka-mrada.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Освіта, досвід роботи

1. Громадянство України.

2. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство.

 

3. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

 

4. Вільне володіння державною мовою.

5. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.

6. Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора, в іншого суб’єкта державної реєстрації).

 

Інші вимоги до професійної компетентності

Ефективність аналізу та висновків

 Комунікація та взаємодія

Досягнення результатів

Управління організацією роботи

Ефективність координації з іншими

Орієнтація на професійний розвиток

Самоорганізація та самостійність в роботі

Відповідальність

Доброчесність