Миронівська міська ТГ
Офіційний вебсайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Миронівський інклюзивно-ресурсний центр Миронівської міської ради Київської області

Немає опису світлини.

 

Немає опису світлини.

Адреса: Київська область, Обухівський район, місто Миронівка , вул. Перемоги, 33
e-mail: mironovka_irc@ukr.net
Директор: Масло Оксана Іванівна
тел.. +380679610462
Соціальні мережі: https://www.facebook.com/groups/1017734195249305

Миронівський інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) надає кваліфіковані послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають та навчаються на території Миронівської територіальної громади. Доступ до послуг центру забезпечується за умови подання необхідних документів.

Основні завдання центру:

  1. Комплексна оцінка: проведення первинної та повторної оцінки розвитку дитини, а також системний супровід осіб з особливими освітніми потребами.
  2. Рекомендації для закладів освіти: розробка індивідуальних програм розвитку для дітей.
  3. Консультації для батьків: допомога у розумінні особливостей розвитку дитини, формування мотивації та обізнаності щодо навчання й виховання.
  4. Психолого-педагогічна підтримка: надання корекційно-розвиткових послуг для дітей, зокрема:
    • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують дитячі садки;
    • дітям, які навчаються у формі педагогічного патронажу.
  5. Підтримка в інклюзивних класах: визначення потреби в асистенті учня або супроводі дитини, а також встановлення категорії освітніх потреб та рівня підтримки.

Напрями комплексної оцінки

Фахівці центру проводять індивідуальну оцінку за такими напрямами:

  1. Фізичний розвиток
    Оцінка фізичного стану дитини допомагає визначити рівень її рухової активності, відповідність віковим нормам, розвиток дрібної моторики тощо. Результати використовуються для адаптації освітнього середовища та навчальних програм.

  2. Мовленнєвий розвиток
    Аналіз вербальних і невербальних навичок дитини дозволяє визначити наявність мовленнєвих порушень, їхній вплив на навчання та комунікативні здібності. Рекомендації включають адаптацію програм та впровадження корекційно-розвиткових заходів.

  3. Когнітивна сфера
    Фахівці оцінюють розвиток пам’яті, мислення, уваги, уяви та сприймання дитини. Результати допомагають зрозуміти вплив цих процесів на навчання та розробити індивідуальні освітні програми.

  4. Емоційно-вольова сфера
    Оцінка здатності дитини до контролю емоцій, вольових зусиль, а також виявлення схильностей до девіантної поведінки. На основі аналізу розробляються рекомендації для фахівців, які працюють із дитиною, зокрема психологів і педагогів.

  5. Освітня діяльність
    Оцінюється рівень сформованості навичок і знань, їхня відповідність віковим нормам. Особлива увага приділяється здібностям, важливим для майбутньої професійної діяльності.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано