Миронівський інклюзивно-ресурсний центр Миронівської міської ради Київської області
Адреса: Київська область, Обухівський район, місто Миронівка , вул. Перемоги, 33
e-mail: mironovka_irc@ukr.net
Директор: Масло Оксана Іванівна
тел.. +380679610462
Соціальні мережі: https://www.facebook.com/groups/1017734195249305
Миронівський інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) надає кваліфіковані послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають та навчаються на території Миронівської територіальної громади. Доступ до послуг центру забезпечується за умови подання необхідних документів.
Основні завдання центру:
- Комплексна оцінка: проведення первинної та повторної оцінки розвитку дитини, а також системний супровід осіб з особливими освітніми потребами.
- Рекомендації для закладів освіти: розробка індивідуальних програм розвитку для дітей.
- Консультації для батьків: допомога у розумінні особливостей розвитку дитини, формування мотивації та обізнаності щодо навчання й виховання.
- Психолого-педагогічна підтримка: надання корекційно-розвиткових послуг для дітей, зокрема:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують дитячі садки;
- дітям, які навчаються у формі педагогічного патронажу.
- Підтримка в інклюзивних класах: визначення потреби в асистенті учня або супроводі дитини, а також встановлення категорії освітніх потреб та рівня підтримки.
Напрями комплексної оцінки
Фахівці центру проводять індивідуальну оцінку за такими напрямами:
-
Фізичний розвиток
Оцінка фізичного стану дитини допомагає визначити рівень її рухової активності, відповідність віковим нормам, розвиток дрібної моторики тощо. Результати використовуються для адаптації освітнього середовища та навчальних програм. -
Мовленнєвий розвиток
Аналіз вербальних і невербальних навичок дитини дозволяє визначити наявність мовленнєвих порушень, їхній вплив на навчання та комунікативні здібності. Рекомендації включають адаптацію програм та впровадження корекційно-розвиткових заходів. -
Когнітивна сфера
Фахівці оцінюють розвиток пам’яті, мислення, уваги, уяви та сприймання дитини. Результати допомагають зрозуміти вплив цих процесів на навчання та розробити індивідуальні освітні програми. -
Емоційно-вольова сфера
Оцінка здатності дитини до контролю емоцій, вольових зусиль, а також виявлення схильностей до девіантної поведінки. На основі аналізу розробляються рекомендації для фахівців, які працюють із дитиною, зокрема психологів і педагогів. -
Освітня діяльність
Оцінюється рівень сформованості навичок і знань, їхня відповідність віковим нормам. Особлива увага приділяється здібностям, важливим для майбутньої професійної діяльності.